"Пропукано кралство" от Ерин Уот - книга 5

       
        Може ли семейство Роял да те унищожи?

      От момента, в който Хартли среща Истън Роял, животът ѝ се променя напълно. След ужасен инцидент, в който Хартли губи паметта си тя не може да се довери на никого - дори на синеокото момче, което я уверява, че всичко ще бъде наред. Инстинтъкт ѝ подсказва, че Истън е опасен. 
     Хаосът, който всява навсякъде, е твърде голям. Чувствата, които провокира са твърде объркващи. Истън я кара да си спомни. Хартли смята, че е по-добре да забрави. Трагедия. Предателство. Доверие. Хартли ще трябва да се примири с едно - няма как да избяга от Роял




         Тези от вас, които са чели останалите четири книги прекрасно знаят какво представлява семейство Роял. За тези от вас, които сега за първи път попадат на тях - добре доши в света им, изпълнен с красота, сексапил, остър ум, бруталност, проблеми, лъжи, интриги, смърт и капчици любов. Защо капчици? Защото любовта им е чужда и благодарение на Ела и Хартли, те тепърва започват да осъзнават, че това чуство всщност не е чак толкова страшно. 
          Мога да кажа, че тази книга е по-добра от четвъртата, но една идея по-слаба от първите три. Просто историята на Ела и Рийд лично на мен ми харесва повече. Въпреки, че се разочаровах от четвъртата, в която реално се роди любовта на Истън и Хартли, с "Пропуканото кралство" летвата отново бе вдигната. Книгата е динамична, историята се разплита и те кара да нямаш търпение за следващата глава.
           Загубата на паметта на Хартли довежда до много обрати и откриване на истини. Искаше ми се Истън да е малко по-напорист в опитите си да си я върне, но предвид други обстоятелства (които няма да разкривам) е може би оправдано, че не беше на себе си. Хартли от своя страна ми харесва доста повече без спомените си, които я обременяваха допълнително и сега е доста по-смела и открита. Харесва ми идеята за първата любов, която оцелява, въпреки всичко. Ние, които сме минали по тези пътеки, знаем, че първата любов е най-сладка, мислим, че ще е вечна, но в повечето случаи е просто миг. При Истън и Хартли първичното детско привличане остава на заден план, изместено от силните емоционални сривове и преживявания, които двамата споделят. Точно оттам смятам, че е усещането за обич, която е по-скоро осъзната и силна, отколкото повърхностна и моментна. От друга страна лично за мен двамата са прекалено млади, за да осъзнават какво им се случва и на моменти чувствата им ми се струват нереални за едни все още деца, каквито са те.. Истън пък е показан като опасен и лош бунтар, но всъщност е просто момче, което има нужда от помощ и подкрепа. 
      Към края на книгата се случват доста интересни неща като някои от тях дори ме изненадаха. Семейство Роял в моите очи не би могло да унищожи никого - всъщност ТЕ са унищожените, всъщност ТЕ имат нужда от спасение! Имат нужда да бъдат сплотени, защото се разпадат един по един след всяка загуба и лъжа. Когато дочетох последните страници осъзнах истината за тях - колко раними са всъщност и каква неистова нужда от обич имат уж коравите им сърца. Моментът, в който изживях проявената слабост на Калъм ми светна една лампичка и си казах - "Олеле... тези мъже са прекрасни, но издълбани от рани и се надявам всеки един от тях да намери спасението си!" Двама от тях успяха. Струва ми се, че ще има още книги и след последните 2-3 страници едно дяволче ми крещи в главата имената на Дилън (сестрата на Хартли), както и на близнаците. Ще има нещо там надявам се... мисля, че би било интересно да проследим и техните истории. 
           В заключение ще посъветвам да прочетете и петте книги, ако все още не сте. Ако се чудите за тази - ами заслужава си! Не се отказвайте от историята, защото героите са интересни, има тайни, на които с интерес ще следите разкриването, както и чувства, които преживяват катарзиси. Интересна се оказа историята на Истън и Хартли и нищо, че Ела и Рийд за сега са ми любимци, тези двамата също спечелиха доста точки!!!
                                      
 Благодаря ти, че беше тук! 
 Може да харесате страницата ми във фейсбук <3
 Последвайте ме и в инстаграм ! <3 

Коментари

Популярни публикации от този блог

"След" от Анна Тод - история за обречената любов

"Никога повече" - голата истина от Колийн Хувър

"Забравена истина" за една забранена любов